כך תרכשו חכם בחנויות המותגים!

יש שיאמרו שמותגים מצדיקים את המחיר שלהם כיוון שהם באיכות גבוהה יותר, יש שיאמרו בלי בושה שזהו סמל סטטוס למעמד מסוים ויש שיאמרו שהכול גיבובי שטויות ואין באמת הבדל. זה לא משנה מה אתם חושבים, העובדות מדברות בעד עצמן ורוב הישראלים מעדיפים לרכוש את הבגדים שלהם בחנויות מותגים ולא רק תחום הביגוד אלא גם שעונים ונעליים.

הרכישות שעולות לנו מיליארדי שקלים

אם נבחן את תרבות הצריכה בישראל נגלה שהיא תרבות צריכה מערבית ממוצעת. אנו לא צורכים כמו האמריקאים אך צורכים יותר מחלק מהאירופאים ולמעשה אפשר לשייך את העובדות הללו למגוון רחב של סיבות שלעולם לא יוכלו לעבור מחקר רציני בפה מלא, כיוון שהם גם התנהגותיות, פסיכולוגיות וסוציולוגיות. מיליארדי שקלים בשנה, זה המחיר שהמותגים הכי נמכרים בארץ מגלגלים ביחד בשנה, כאשר מצד אחד אנו צריכים בגדים ומצד שני לא כל כך הרבה ובטח לא עם מותג אחד ספציפי. מועדון לקוחות הוא אחד הכלים שעוזרים לנו לאזן.

רכישה חכמה בחנויות המותגים

  • אם אתם אוהבים מותג מסוים וקונים ברוב הקניות שלכם מוצרים שלו באופן ספציפי, אתם בסדר גמור. מעבר לכך שזה הנורמה בישראל ויש עוד מיליונים כמוכם, יש הבנה מלאה מדוע אתם מתחברים למותג מסוים ולעתים אף לחנות מסוימת. עם זאת, המותג הזה ברוב המקרים עולה יותר מאותו מוצר בחנות אחרת ואף עיצוב לא יצדיק מחיר שיכול להיות כפול או משולש. אם אתם רוצים לקנות בצורה חכמה, מועדון לקוחות הוא הפתרון.
  • מועדון הלקוחות נותן לכם נקודות מסוימות בכל פעם שאתם קונים במקום מסוים. הנקודות האלו נצברות עוד ועוד עד אשר יש לכם מספיק כסף לקנות מוצר שלם, כאשר בדרך כלל אין הגבלת זמן למימוש ההטבה. בחלק מהמקרים ניתן גם להשתמש בנקודות אלו בתור הנחה.

חברות במועדון מקנה לכם הטבות

גם אם לא תהיו מהלקוחות הנאמנים של המקום, יש סיכוי שמועדון לקוחות הוא מה שהארנק שלכם צריך. המועדון יספק לכם הנחות ומבצעים ישירות לנייד או למייל ויש סיכוי שאפילו יעניק לכם הטבות מיוחדות ליום ההולדת. כך אתם קונים בצורה חכמה וחסכונית את המותגים המובילים ביותר בארץ.

כתיבת תגובה